گربه ها، سگ ها و برنامه نویسی

اگر در منطقه ای نزدیک ایستگاه پخش زندگی می کنید، همچنان می توانید یک جفت گوش خرگوش را به جک آنتن در پشت مجموع

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

اگر در منطقه ای نزدیک ایستگاه پخش زندگی می کنید، همچنان می توانید یک جفت گوش خرگوش را به جک آنتن در پشت مجموعه خود وصل کنید و برنامه را دریافت کنید. اتصال بلندگوها اگر از مجموعه ای از بلندگوهای رایانه شخصی با سیستم خود استفاده می کنید، اتصالات همان اتصالاتی است که با یک رایانه استاندارد برقرار می کنید. کامپیوتر Media Center را به همان روشی که هر کامپیوتر دیگری انجام می دهید به اینترنت متصل می کنید. به خاطر داشته باشید که کامپیوتر Media Center فقط می‌تواند سیگنال‌های دیجیتال یا با وضوح بالا را پشتیبانی کند - سیگنال‌های رایگانی که از طریق آنتن دریافت می‌کنید. PC Media Center یک راهنمای برنامه برای تلویزیون شما نمایش می دهد. می‌توانید Media Center را طوری تنظیم کنید که دو نمایشگر داشته باشد - برای مثال تلویزیون و مانیتور رایانه. گیرنده را روی "CD" تنظیم کنید و آماده حرکت هستید. با استفاده از کابل استریو مینی به استریو RCA، انتهای استریو مینی را به خروجی صوتی رایانه شخصی وصل می کنید و انتهای استریو-RCA را به ورودی های CD روی گیرنده صدا وصل می کنید. شما فقط تصمیم می گیرید که کدام کیفیت ویدیویی را می خواهید (یا اجزای شما چه چیزی را می توانند پشتیبانی کنند)، یک سر کابل را به ورودی تلویزیون خود وصل کنید و سر دیگر را به خروجی رایانه منابع شخصی وصل کنید. و برای دسترسی به ویژگی‌های آنلاین مانند جریان رسانه، باید یک اتصال پهن باند بخواهید.

اگر قبلاً یک کابل یا اتصال DSL در خانه خود دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که PC Media Center را به شبکه خانگی خود اضافه کنید. روی "تنظیمات" کلیک کنید و می توانید به تمام گزینه های تنظیم رسانه دسترسی بهترین منبع پیدا کنید. اما چند گزینه اضافی و ویژگی های پیشرفته وجود دارد که می توانید به محض اطلاع از کار خود به سیستم خود اضافه کنید. اما شما همچنین می توانید سیستم صوتی فعلی خود را با استفاده از گیرنده فعلی خود به عنوان گذر به Media Center متصل کنید. شما برنامه های تلویزیونی، سیستم صوتی، اینترنت و کل کتابخانه دیجیتالی فیلم، موسیقی و عکس خود را در اختیار دارید. اتصال به اینترنت برای مرور وب، ارسال ایمیل و دانلود راهنمای برنامه تلویزیونی خود، به اتصال به اینترنت نیاز دارید. این یک سرویس رایگان است که روزانه از طریق اتصال اینترنت شما به روز می شود -- مایکروسافت لیست برنامه ها را تا 14 روز از ارائه دهنده خدمات تلویزیون شما دانلود می کند. با این حال، داستان Google Video صرفاً مربوط به یک حمله غیرقانونی به یک غول اینترنتی نیست. چنین نرم‌افزاری جایگزینی کارآمد و نسبتاً ارزان برای بررسی حجم وسیعی از محتوا در اینترنت است. همه آی‌مک‌های 2006 دارای نرم‌افزار Front Row هستند که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و دی‌وی‌دی‌های خود را مشاهده کنید و مجموعه موسیقی خود را در یک نمای "سینما" با صفحه عریض مرور کنید و می‌توانید تلویزیون خود را به عنوان نمایشگر رایانه متصل کنید.  Th​is da ta has been  do​ne wi᠎th G᠎SA Con​tent Generat​or D᠎emoversion.

Media Center کارائوکه سینمای خانگی شما را به یک مجموعه کارائوکه تبدیل می کند. از Speaker Setup Wizard برای پیکربندی رمزگشای صوتی Media Center برای تنظیم بلندگو استفاده کنید. به یاد داشته باشید که گیرنده خود را روی هر ورودی (هایی) که استفاده می کنید تنظیم کنید. همه چیز از یک مانیتور کامپیوتر گرفته تا یک LCD با صفحه تخت و یک CRT و یک مجموعه پروجکشن انجام می شود. همچنین یکی از بهترین شاخص‌هایی است که تلویزیون در دهه آینده به کجا خواهد رفت. بسیاری از ما از زمان اختراع VCR قابل برنامه ریزی با تغییر زمان آشنا هستیم، اما فناوری موجود در دهه گذشته پیشرفت زیادی کلیک کنید کرده است. بدون هیچ زمانی برای اردک یا مسدود کردن، تنها گزینه ترک در بینی است. برخی از سیستم عامل های وب نیز به شما این امکان را می دهند که اطلاعات را در هارد دیسک محلی خود ذخیره کنید. برای زبان آموزان در سراسر جهان، این مرکز میزبان پادکست است و درس های ضبط شده ای را در مورد نحوه بیان نام حیوانات محلی در Tlingit، زبان قبیله Sitka ارائه می دهد. آب و هوا گزارش های آب و هوای محلی را در زمان واقعی ارائه می دهد. برای جزئیات کامل به Media Center و ستاپ باکس خود مراجعه کنید.

رایانه‌های شخصی Media Center معمولاً با تمام ورودی‌ها و خروجی‌های اساسی که در یک گیرنده A/V پیدا می‌کنید، از جمله Composite، S-video و Component Video را دارند. برای کابل دیجیتال و ماهواره، فقط باید یک اتصال مادون قرمز اضافی ایجاد کنید تا بتوانید ست تاپ باکس را با کنترل از راه دور Media Center کنترل کنید. و شما اینجا هستید -- تنظیمات اولیه PC Media Center شما. از برنامه تلویزیونی Signal Setup Wizard استفاده کنید تا PC Media Center بداند به چه چیزی متصل است -- کابل؟ از کدام سرویس تلویزیون استفاده می کنید؟ شما کد پستی خود را به Setup Wizard می گویید و همه ارائه دهندگان خدمات در منطقه شما را به شما نشان می دهد. باید جزئیاتی مانند اتصال به گیرنده، تنظیم استریو، فراگیر دیجیتال یا آنالوگ چند کاناله، اندازه بلندگوهایتان و استفاده از ساب ووفر را به آن بگویید. برای پیکربندی اولیه، فقط باید چند چیز را به Media Center بگویید، از جمله: آیا از یک جعبه تنظیم به عنوان منبع ویدیوی خود استفاده می کنید؟ تقریباً هر کارت صوتی در رایانه شخصی Media Center حداقل 5.1 کانال و احتمالا تا 7.1 کانال فراگیر در فرمت های مختلف (DTS، Dolby Digital و غیره) را پشتیبانی می سایت کند. - بررسی کنید که صدای فراگیر چگونه کار می کند).

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این سایت وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن